donderdag 19 januari 2012

Kerstboekje!

Afgelopen december heb ik weer eens na lange tijd gescrapt....en wel een kerstboekje. Ik had hiervoor een oline workshop gevolgd bij Moniek Jannink en zie hieronder het resultaat.

Kaft


Blz. 2-3



Blz. 4-5: Scroogefestival in Arcen


Blz. 6-7: nog meer Scrooge


Blz. 8-9: Igor versiert de kerstboom.




Blz. 10-11


Blz. 12-13


Blz. 14-15: kerstavond


Blz. 16-17: eerste kerstdag


Blz. 18-19: tweede kerstdag


Blz. 20-21: Happy New Year !

Het was erg leuk om te doen...en natuurlijk een leuke herinnering voor later.

Dus het begon weer aardig te kriebelen qua scrappen en na wat googlen kwam ik op een leuk, maar omvangrijk project uit, namelijk "Project Life". Daar ben ik nu mee gestart. Binnenkort zet de foto's hiervan op dit blog.

Verder heb ik nog in opdracht geboorteklompjes beschilderd. Die zijn weer erg leuk geworden.

Groetekes, Nicole

1 opmerking:

NicoleJ zei

wat een mooi boekje is dat geworden zeg! Heel erg leuk. En leuk dat je doorgaat met PL