woensdag 4 februari 2009

De citotoets !


Spannend !! Milan is gisteren begonnen aan de Citotoets. Ik merk niet aan hem dat hij extra gespannen is hiervoor. Om hem te verwennen had ik gisteren een lekker croissantje gehaald voor tussen de middag. Vandaag heeft hij de fijnste dag zegt hij want vandaag krijgt hij geen taal (zijn zwakke punt) maar wel studievaardigheden. En daar ben ik goed in, zei Milan. Ik weet nog van mijzelf dat ik de citotoets maken heerlijk vond. Sowieso proefwerken, examens enz. maken vind ik leuk om te doen. Gewoon die sfeer die er hangt. Vooral bij examens en toetsen. Komen de opdrachten zo heel plechtig uit een verzegelde envelop. Pen en papier in gereedheid. Milan moet morgen nog citotoetsen maken en dan kan de klas zich gaan richten op de musical.
Groep 8: een heerlijk schooljaar!!!!
Groetekes, Nicole

Geen opmerkingen: