maandag 27 december 2010

Kerst-staatsiefoto's en sneeuw...sneeuw...!!!

Al een tijdje niet geblogd. Van alles gebeurd. Ook creatief bezig geweest. Mooie/leuke surprises gemaakt met een zelfgemaakt cadeau (zeepketting), zelf kerstkaarten gemaakt (niet allemaal, want was toch iets meer werk dan ik gedacht had). Zal nog weleens foto's laten zien.
Joeri is nog naar Eindhoven geweest van de week naar het Glazen huis! Hij heeft het super daar gehad. Hij vond het jammer dat hij met de laatste trein naar huis moest (0.32 uur). Ik heb ook een donatie gedaan en Milan heeft nog ge-smst.

Kerstavond traditiegetrouw naar "All you need is love" gekeken. Dat blijft leuk ? Joeri at die avond bij zijn schoonouders en bleef er ook slapen. Dus eerste kerstdag geen Joeri aan de ontbijttafel. Tja..dat gaat nu beginnen, maar ik had het er best wel moeilijk mee. Maar ja, je kunt het niet tegenhouden.

1e kerstdag
Lekker uitgeslapen tot een uur of 10. Daarna kerstontbijt en nog wat lummelen. Rond een uur of 12 mijn moeder opgehaald. Ja, de eerste kerst zonder papa gaat je niet in je koude kleren zitten. Je doet gezellig en het was ook gezellig, maar je voelt het wel van binnen! Zeker ik, want ik uit dat niet zo! Met mam en de jongens eerst lekker zitten rummikubben. Van 3 tot 4 uur gebowld bij Niens met de familie van Albert. Dat was een leuke onderbreking. Joeri en Chantal waren daar ook bij. Weer thuis gekomen ben ik aan de kerstdis begonnen. Eenvoudig niet te veel poespas, maar wel lekker! En toen kwam traditiegetrouw de sjoelbak op tafel. Een hele oude degelijke sjoelbak die ik van mijn oma gekregen heb. Die sjoelbak is al ouder dan 50 jaar!
Chantal en mam naar huis gebracht en toen was eerste kerstdag alweer voorbij!

Ik maak eigenlijk heel weinig foto's bij de kerstboom met de jongens. Dat moet dit jaar anders. Vandaar deze staatsiefoto's!
2e kerstdag
Weer lekker uitgeslapen. Nu nog iets langer. lekker ontbeten, maar Joeri was er nu wel bij. Daarna weer lummelen in de pyjama. Uiteraard ook naar de radio luisteren, want de top 2000 is er weer op. Rond een uur of 3 zijn we naar Regine en familie gegaan. Joeri werd opgehaald door zijn schoonouders om weer te bowlen, nu met de familie van Chantal, en daarna eten bij Niens.
Wij hebben bij de familie Erprath waar mijn moeder, Maria en de kinderen ook waren gewoon lekker gerelaxt. De kinderen zijn op een gegeven moment naar de bossen gegaan om sleetje te rijden. Nou dat is daar super. Lange glijbanen in het bos. Zelfs Milan vond het erg leuk. Het ging ook best wel snel. Zie de 2 rechterfoto's in onderstaande collage! 's Avonds hebben we nog lekker gegeten. Geen diner, maar liflafjes. Pasteitje, loempiaatje, zelfgebakken frietjes enz. enz. lekker ongedwongen. En toen was het tijd voor.... "Boer zoekt vrouw". Dat vinden we allemaal heel erg leuk. En natuurlijk ook lekker commentaar geven. Haha! Daarna nog gekletst, de kinderen hebben spelletjes (Party en Co junior en Onderuit) gespeeld en na een avondwandeling zijn we naar huis gegaan.
1. Igor en Jens bij hun zelfgemaakte sneeuwpop.
2. Igor rolt de buik van de sneeuwpop.
3. Staatsiefoto in de sneeuw.
4. Igor glijdt hard naar beneden!
5. Albert, Milan en Igor gooien sneeuwballen.
6. Ons huis.
7. De jongens aan het vegen gezet.
8. In de bossen van Venlo-Oost.
Groetekes,
Nicole

1 opmerking:

Anoniem zei

Heel leuke foto's
Kus, mam