dinsdag 28 december 2010

Wreck this journal!

Ja, ik ben begonnen met "Wreck this journal". Via surfen op internet kwam ik achter het bestaan van dit boek. Ben ff verder gaan zoeken en toen kwam er een heleboel boven: afbeeldingen, hyvespagina, in blogs enz. enz.
Zo'n boekje leek me wel wat. Ik heb er meteen 2 besteld, 1 daarvan heb ik Regine cadeau gedaan met haar verjaardag, die daar heel blij mee is.
Maar wat is het? Op elke bladzijde staat een opdracht en die kun je uitvoeren. Niets moet, alles mag. De opdrachten gaan van de 'pagina's nummeren' tot 'neem dit boek mee onder de douche'.
Het hoeft ook niet in volgorde gemaakt te worden. Je mag het zelf weten het is jouw boek.
De eerste opdracht die ik uitgevoerd heb is 'crack the spine' (Kraak de rug van het boek) Ai!
Heb ook de pagina's genummerd en nog een opdracht gemaakt. Zie onderstaande foto!

Je kunt je helemaal uitleven met dit boekje, alhoewel ik merk dat ik nog wel wat voorzichtig ben. Haha! Moet van mezelf toch iets meer durven. Maar dat kan nog komen het boekje staat nog vol met opdrachten.
Groetekes, Nicole

1 opmerking:

Regine zei

Ik ben trots op je!!
Ga zo door.
xxx Regine