dinsdag 4 januari 2011

Handen schudden of zoenen??? En een nieuw project!

3 januari was het weer zover. De eerste werkdag van het nieuwe jaar. En ja, wat doe je dan? Ga je al je collega's langs en geef je een hand of toch maar zoenen? Volgens mij kijken heel veel mensen op tegen deze werkdag.
Ik ben dit jaar gewoon naar mijn plaats gegaan en heb afgewacht. Haha! Er zijn altijd collega's die iedereen langs gaan. Dus een deel kwam onze kamer binnen en ja ik heb gewoon iedereen gekust. Als het mondjesmaat (?!) is, dus dat niet iedereen tegelijk binnenkomt vind ik dat geen probleem. Kwam ik collega's tegen op de gang bijvoorbeeld of in de kantine en ik had deze persoon de gelukwensen nog niet overgebracht dan deed ik dat ter plekke.
Deze tactiek beviel me wel. Heb de meesten wel gehad en anderen die komen in de loop van de week wel aan de beurt.
Hier zit ik op mijn werkplek in afwachting van........

Ben dit jaar een nieuw project begonnen. Ik neem van ieder dag in 2011 tenminste één foto en ga deze verwerken in een fotoboek. In dit fotoboek komt ook als ik meerdere foto's van een dag genomen heb, maar één foto per dag. Ben benieuwd of ik het vol ga houden. Bovenstaande foto komt er ook in!

Groetekes, Nicole

3 opmerkingen:

Regine zei

Succes met je foto-project!

Regine zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Anoniem zei

De kus springt van het schermpje.
Leuk! Mam