zaterdag 1 januari 2011

Spannend!

Ja, ik heb het gedaan en het was ontzettend spannend. Met het boek "Wreck this journal" onder de douche. Wauw! Daar ging ik met mijn boekje naar boven. 'Milan wil jij zo boven komen met het fototoestel dan kun jij een paar foto's van mij maken als ik met het boekje onder de douche sta?' Ik heb er wel plezier in hè?
Ik had al een paar opdrachten gemaakt met viltstift, haha! Bijvoorbeeld met verschillende kleuren viltstift de pagina's genummerd. Nou van de meeste cijfers was niets meer te zien behalve een gekleurde vlek. Maar ook de pagina die een paar blogs hieronder staat is flink doorgelopen. Het boekje was goed nat en best zwaar. Het duurt wel een paar dagen voor het droog is. Het is ook flink gaan bobbelen. Als het weer helemaal goed droog is ga ik verder met de opdrachten.

Groetekes, Nicole

Geen opmerkingen: