woensdag 18 maart 2009

Prijzen winnnen !!

De laatste tijd komen er weer herhaaldelijk prijsjes in de brievenbus (of afgegeven door postbode). Zo heb ik onlangs een schemerlampje gewonnen bij een mail en win actie van woonzoo.nl . Het is de Miss K lamp van Flos en het ontwerp is van Philippe Starck. Ik heb de duurste, die met de zwarte kap, gewonnen. Zo'n lampje kost 227 euro in de winkel. Het is een erg mooie lamp en past goed in ons interieur.
En gisteren viel er een envelop van de Maaspoort in de bus. En wat zat daarin....een gesigneerde CD van Acda en De Munnik. Gewonnen via de nieuwsbrief van de Maaspoort.
Ohhh, ik zie de postbode altijd zo graag komen. Hij/Zij komt altijd eerst aan de overkant en dan word ik al een beetje zenuwachtig. Zou ik weer leuke post krijgen???
Dus postbode kom maar op !!!
Er zijn ook altijd van die mensen die zeggen: 'Jij wint zoveel, ik win nooit wat'. 'Oké', zeg ik dan 'doe jij dan ook mee aan wedstrijden?' 'Nee'. Nou daar zit het 'm dus in. Als je nooit ergens aan meedoet dan win je ook niets. Ik vul echt heel veel in op internet en dan valt er weleens een prijsje mijn kant op. Dus wil je wat winnen dan moet je er wat voor doen!
Groetekes, Nicole

Geen opmerkingen: