maandag 29 juni 2009

Ben ik een prijsvragenfreak???

Ben ik een prijsvragenfreak??? Ja, dat vraag ik mij sinds 2 woensdagen geleden ook af. Het moet niet gekker worden! Wat is het geval: de Efteling organiseert 7 weken lang het sprookjesmysterie waarbij elke week 700 prijzen (van entreekaarten, overnachtingen in het Eftelinghotel tot en met sprookjesboeken en Efteling DVD's) te winnen valt. Maar de grote prijzen zoals bijvoorbeeld de overnachtingen worden alleen toegekend aan de 76 eerste online inzenders. Elke week moet je 3 raadsels oplossen. Zaterdag de eerste, maandag de tweede en het derde raadsel kan woensdags vanaf 6 uur 's morgens ingevuld worden. En wat doe ik...., zoals zoveel prijsvragenfreaks.... ik zet de wekker op 5 voor 6 sprint naar beneden en zo gauw het 6 uur is vul ik het derde raadsel in. 5 over 6 lig ik dan weer in bed. Helaas kwam ik pas achter dit spelletje toen het al in de 5e week zat. Er waren dus al de nodige prijsvragenfreaks die dit sprookjesmysterie ontdekt hadden. Maar wat blijkt....wij hebben een te trage computer, want in week 5 had ik ongeveer om 06.00.50 uur het raadsel opgelost en geen prijs en vorige week was ik sneller met 06.00.30 en weer had ik geen prijs. Ach, dat maakt ook weer niet zo heel veel uit, maar die spanning. Heerlijk. Je weet dat overal in het land mensen achter hun computer zitten om zo snel mogelijk het antwoord in te toetsen. Aankomende woensdag voor de laatste keer zo vroeg mijn bed uit (ja, ik ga het toch weer proberen) en dan kan ik 's woensdags weer "uitslapen". Hahaha!!!
By the way: vandaag 2 prijzen gewonnen:
Albert heeft wandelgids Drenthepad gewonnen bij www.defamilielekkerweg.nl
en ik een Plentypakket bij www.plenty-online.com

Groetekes,
Nicole

Geen opmerkingen: