dinsdag 1 december 2009

Creatief !

De tijd van surprises is weer aangebroken, maar wij hebben ook verjaardagen gevierd en een kraambezoek afgelegd.
Eerst de surprise van Igor. Hij had het lootje getrokken van Esra. Esra houdt van heel veel dingen, waaronder zwemmen dus kwamen we al snel op het idee om een zwembad te maken. Voor ongeveer 2 euro (dat geld krijgen ze van school) mocht Igor een cadeautje kopen. Nou bij de Action kun je dan goed slagen. Voor 2.10 euro hadden wij een gum, een setje van 3 notitieblokjes in Hollandse stijl en een setje gelpennen. Ondanks dat Igor niet zo'n knutselaar is heeft hij toch aardig meegewerkt aan onderstaande surprise.
Op 27 november hebben Albert en ik onze verjaardagen gevierd. Ik was al lang geleden jarig geweest (maart (!)), maar ik had zelfs voor de familie niets gevierd. Ja, dat was toevallig zo uitgekomen. En wat kreeg ik van mijn zus en haar gezin? Juist onderstaand cadeau. Het lijkt net een surprise hè?
Vier keer per jaar gaan wij kienen bij het Spoor. Het is altijd lachen, gieren, brullen. De prijzen stellen vaak niet veel voor, maar we hebben zo'n plezier. Het is echt een avondje uit. Haha! Dus mijn cadeau bestond uit nieuwe kiendopjes met een metalen randje, zodat je ze met die "spatel" zo op kan vegen. Er zitten nog consumptiebonnen bij, een nieuw doosje en chocola, want die biets ik altijd bij haar. Het is eigenlijk jammer om uit te pakken, maar het gaat toch gebeuren, want zondag 13 december is het weer zover.
En dan het kraamcadeau voor onze overburen. Ergens op internet kwam ik met het geboortekaartje beschilderde klompjes tegen als kraamcadeau. Dat is een leuk idee, dacht ik, want ik vind het heerlijk om te priegelen. Heel toevallig kwam ik deze klompjes tegen en toen Juul eindelijk geboren was (Hij liet erg lang op zich wachten, was 2 weken over tijd) ben ik aan de slag gegaan. Het was nog best een moeilijk geboortekaartje om na te maken. Zeker voor de eerste keer. Nou, ja het is een natuurlijk een vrije interpretatie. Heb er toch wel een paar avonden over gedaan. Ook omdat je natuurlijk niet met een plat vlak werk, maar ik vind het zo heerlijk om te doen. Als ik hier mijn beroep van kon maken dan deed ik dat meteen.
En dan heb ik ook al mijn fotokerstkaart in huis. Heb weer een en ander in elkaar geknutseld. Daar een foto van gemaakt en toen bij de Hema fotokaarten van laten maken. De kaart is weer heel anders dan die van vorig jaar, maar ik vind 'm erg leuk. Als ik de kaarten verstuurd heb zal ik een foto van de kaart plaatsen.
En last but not least heb ik nog een leuk scrapproject afgerond, waar ik ook een aantal avonden met plezier aan gewerkt heb. Binnenkort zal ik ook hiervan enkele foto's plaatsen.
Dus al met al creatieve weken. Heerlijk!
Groetekes, Nicole

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Nicole,

Al je knutselwerk ziet er weer énig uit!

Groetjes,
Monique