vrijdag 12 december 2008

Decemberalbum !

Jammer genoeg heb ik geen printer thuis waar je foto's uit kunt printen. Anders had ik elke dag aan mijn decemberalbum kunnen werken. Het is natuurlijk het leukste om zo'n album meteen te vullen. Ben je begin januari klaar. Ik heb wel al een aantal leuke foto's genomen. Zoals van de adventkalender die ze altijd rond 1 december krijgen. Milan en Igor die voor de feestdagen eens lekker geknipt worden, zodat je weer die lekkere snoetjes ziet. Maar ook een foto van het tutje van Igor die hij op z'n slaapkamerdeur had gehangen.
Vandaag heb ik nog een foto gemaakt van de kerstballen (pompoenen) die Igor gemaakt had op school. Deze pompoenen en andere knutsels lagen in de hal van school op tafels en daar maak ik dus een foto van. Dat toestel neem ik overal mee naar toe. Haha !!
Straks komt alles mooi in het decemberalbum. Te zien in januari !!

Groetekes, Nicole

Geen opmerkingen: