vrijdag 17 april 2009

Zo moeder, zo zoon?!

Prijzen winnen zit dat in de genen? Ik heb geen idee, maar ik weet wel dat Milan gisteren een leuke prijs gewonnen heeft. Milan en Igor hadden beiden een naam verzonnen voor het Ga voor het gezond!-meisje (www.gavoorgezond.nl). Op de valreep had ik hun kleurplaten (met de verzonnen namen) opgestuurd. Gistermorgen kwam ik thuis van een uurtje stadten en toen zag ik op de telefoon dat er 2 bellers geweest waren. 1 telefoontje was van mijn zus en die andere had een voor mij wel heel onbekend netnummer. In het telefoonboek ben ik gaan opzoeken bij welke stad dat netnummer hoorde, maar ik kon het niet vinden. Grr. Ik heb nog 2 prijsvragen weg en bij 1 van deze prijsvragen zou je gebeld of gemaild worden als je een badjas gewonnen had. Zou het dat geweest zijn? Maar ineens dacht ik aan de gavoorgezond-prijsvraag. Op internet heb ik opgezocht waar ik die kleurplaten naartoe gestuurd had. Woerden! Weer het telefoonboek gepakt en ja hoor dat was het netnummer van Woerden. Het zal toch niet! Dus maar gewoon teruggebeld op dat nummer. "Goedemorgen met het gezondheidsinstituut NIGZ, waarmee kan ik u van dienst zijn?" "Ja, uh...iemand heeft mij gebeld dus ik dacht ik bel even terug." "En wie heeft u dan gebeld?" "Nou dat weet ik niet" "Wat voor soort werk doet u?" Ik dacht toen dit gaat de verkeerde kant op dus ik gooide het over een andere boeg. "Heeft u misschien een prijsvraag uitgeschreven?", vroeg ik. "Ja", zei de mevrouw, "de ga voor gezond prijsvraag". "Daar hebben 2 kinderen van mij aan meegedaan". "Nou dan weet ik wel met wie ik u moet doorverbinden, momentje aub." De mevrouw die ik toen aan de lijn kreeg was heel aardig en vertelde me dat Milan met zijn naam voor het Ga voor gezond!-meisje gewonnen had. Wauw!! De prijsuitreiking is donderdag 23 april bij de Don Bosco-school in Venlo, waar Jetix die middag neerstrijkt. Het is puur toeval dat ze deze keer naar een school in Venlo gaan. Het had net zo goed Groningen kunnen zijn. Milan mag dus samen met Sita de naam presenteren. Dit wordt opgenomen en uitgezonden in het Ga voor gezond journaal bij Jetix. Dus dat wordt heel spannend. En......Milan heeft een Nintendo Wii gewonnen. En die wilden de jongens zo graag hebben. De door Milan verzonnen naam geven we nog niet prijs, want het zou jammer zijn als-ie al op internet staat terwijl de presentatie nog moet komen.
Zo moeder, zo zoon?!

Groetekes, Nicole

1 opmerking:

Anoniem zei

GEWELDIG!!!

Groeten,
Monique