donderdag 11 september 2008

Muurstickers !

Wow, ik ben helemaal gek van muurstickers, interieurstickers of hoe je ze ook mag noemen.
Een week of 2 geleden heb ik het trapgat ook maar eens groen geschilderd. De overloop was al groen. Maar ik vond het toch een beetje kaal. En omdat wij maar een paar muren in huis hebben die glad zijn (wij hebben voor de rest in het hele huis de muren geverfd met rauhfaserverf ) heb ik weinig mogelijkheden voor muurstickers.
Groen - natuur: dus ging ik op zoek naar dierenstickers. Hertjes, uiltjes, vogels ed. Hele leuke stickers gevonden, maar ook hele dure. En toen zag ik het uiltje. Ik was meteen verliefd. En de prijs was ook leuk. Eigenlijk is het voor een kinderkamer, want er zit ook een meetlat bij. Maar wat geeft het. Meteen besteld en hup gaan plakken. Hieronder zie je het resultaat !!

Groetekes, Nicole

Geen opmerkingen: