maandag 29 september 2008

Week update !!

Even een kleine week update:
Donderdag 25 september: eindelijk weer eens naar de kapper geweest. Ik zag er niet meer uit. Het grijs kwam er weer flink doorheen.
's avonds naar Minyeshu in de Maaspoort. Wij hadden haar al gezien op de parkfeesten. Dus we wisten wat we konden verwachten. Na de rust kwam ze echt los. Er stonden toch in totaal 7 man op het toneel.
Vrijdag 26 september: de pizzadoos van pien weer in de bus. Nou ja in de bus, het werd afgeleverd door TNT. Het is iedere keer weer spannend wat er in zit. Het was deze maand weer leuk met een leuk mini-albumpje.
Werd ik op mijn werk gebeld door iemand van school. Igor ziek. Hij had al 2 keer overgegeven. Of iemand hem kon komen ophalen. Gelukkig had ik het niet druk op mijn werk. Een collega nog gauw instructie gegeven hoe ze de frankeerautomaat moest bedienen en toen gauw naar school.
Had Igor alweer 2 x overgegeven. Thuis is hij op de bank gaan liggen en toen heeft hij zeker nog een keer of 6 a 7 overgegeven. Het was al helemaal groen. Brrr! Tot een uur of 4 op de bank gelegen en toen was het over en heeft hij 's avonds weer heerlijk gegeten.
's avonds: Albert de SNOR eraf!! Oeh, dat is wel wennen. Igor vond het niet zo leuk, maar nu we een paar dagen verder zijn vindt hij het wel oke.
Zaterdag 27 september: pap en mam zijn verhuisd. Albert en Joeri hebben meegeholpen en ik ben met de andere jongens naar het voetballen gegaan. Zowel Igor als Milan hebben gescoord.
's avonds met z'n allen naar VVV-Venlo - Excelsior! Lekker sfeertje in het stadion. De topper in de Jupiler Leaque. VVV-Venlo heeft gewonnen met 3-1. Hoera!!!


Groetekes, Nicole

Geen opmerkingen: