dinsdag 2 september 2008

Telefoonterreur !

Wij hebben weer erg last van telefoonterreur.
"Spreek ik met mevrouw .....?",
"U kunt bij ons zeker besparen op uw energierekening",
"Woont u in een huurhuis of in een koophuis?",
"Wij hebben nu een hele leuke actie voor u.",
Je wordt er gek van. In het begin ging Albert er nog best serieus op in, maar tegenwoordig doet hij dat ook niet meer. Soms vind ik het zelfs wel leuk. Als ze vragen: "Spreek ik met mevrouw N. Plat?" dan antwoord ik tegenwoordig: "U heeft mij toch gebeld, dan neem ik aan dat u weet wie u belt." Haha, dat is lachen, want dan valt het helemaal stil aan de andere kant. "Woont u in een huur- of een koophuis?" "Dat vraag ik toch ook niet aan u", zeg ik dan. "Is de heer ..... thuis?" "Ik zal hem even roepen", zeg ik en vervolgens laat ik de telefoon op tafel liggen en ga gewoon door waarmee ik bezig was. Hangen ze vanzelf op. De jongens vinden dit zo leuk dat als er nu een anonieme beller belt dat ze bijna erom vechten wie de telefoon mag aannemen. Eerst was dat alleen Joeri en volgens Joeri waren wij altijd op vakantie. Dan zaten we weer op Hawaii en dan weer in Zuid-Afrika. "Oh, lekker", zeiden ze dan. Maar Igor heeft het nu ook ontdekt. Zitten we met z'n allen aan tafel. Wordt er gebeld. Igor neemt op en zwamt er ook op los. Meestal zijn wij bij hem ook op vakantie. Als hij opgelegd heeft kijkt hij ons met zo'n speciaal gezichtje aan van dat heb ik toch weer mooi opgelost. Dat is zo leuk dat we ons nog maar niet aanmelden bij Infofilter.

1 opmerking:

Anoniem zei

Haha zus, dit doen wij ook al jaren...wij hebben er ook lol in!