vrijdag 14 november 2008

Decemberalbum !

Ben weer helemaal in de scrapban. Heb het album wat ik gemaakt heb op de workshopdag in Nuland nog niet af of ik ben alweer met een volgend project begonnen. Op de site van ali edwards heb ik een voorbeeld gezien van een decemberalbum. Het is dan de bedoeling dat je van tevoren een dagelijks album maakt en dat je later foto's en tekst toevoegt. Het idee sprak mij erg aan. Dus ik ben in mijn voorraad gaan snuffelen heb nog wat bijgekocht en ben begonnen. Het is nog niet af, maar het wordt al erg leuk. Mijn album is niet specifiek op kerst gericht. Ik vind het sinterklaasfeest (dat kennen ze natuurlijk niet in Amerika) en oud-en-nieuw ook bij december horen. In het begin heb ik erg naar het voorbeeld van Ali gekeken, maar naarmate ik er langer mee bezig was ga je zelf ook meer verzinnen. Binnenkort komen de foto's.

Groetekes, Nicole

Geen opmerkingen: