vrijdag 14 november 2008

Mijn decemberalbum !!

Ja, ik heb er even de tijd voor genomen om eens foto's van mijn knutsels te maken. Hierbij de foto's van mijn decemberalbum. Ik weet nog niet wat de precieze volgorde gaat worden. Dus op nog niet alle pagina's staat een datum. Alleen 1 tot 8 december staat vast.
Voor 1 december heb ik papier gebruikt met jutedessin en er een label opgeplakt. Dit doet mij aan de jute zak van Zwarte Piet denken. 4 december is melkglaspapier. 5 december is voornamelijk rood dessinpapier. Sinterklaasrood zullen we maar zeggen.
Voor 6 december weer het jute dessinpapier gebruikt. 7 december is een klein doorzichtig kaartje. 8 december is rood vilt met stippen wat Ali Edwards (zie vorige blogs) ook gebruikt heeft en ik was er meteen verliefd op. De laatste foto met het groene lint wordt 10 december, de verjaardag van Milan.
Verder heb ik net zoals Ali enveloppen, doorzichtige kaarthouders en de bingokaart gebruikt. Hier komen de labels ook weer terug.

Ik was ook meteen verliefd op het papier met de boompjes. Dit papier heb ik speciaal bijgekocht voor de rest heb ik papier uit mijn voorraad gebruikt. Dit wordt 25 december, dat staat al vast.
Groetekes, Nicole




4 opmerkingen:

goooooood girl zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Anoniem zei

Hey Nicole,
Leuk decemberalbum. Ik wil vanmiddag ook nog wat foto's wegscrappen. Heb de smaak weer te pakken!

Groeten,
Monique

Nicole zei

Ja, heerlijk he Monique. Niet voor de tv zitten, maar lekker creatief bezig zijn.
Nu mijn tasjes nog. Dat moet ik weer oppakken.

Gr. Nicole

Regine zei

ziet er leuk uit Zus, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Kus Regine