vrijdag 7 november 2008

Scrappen !

Zaterdag 2 november samen met oud-collega M. naar van der Valk in Nuland geweest om een hele dag te scrappen. Scrappen? Ja, het creatief inplakken van foto's. Vantevoren hadden we een lijst gekregen in welke maten wij de foto's moesten snijden. Dat lijstje hadden we al in september gekregen, maar zowel M. als ik lieten het weer op het laatste moment aankomen en waren nog tot 's avonds laat aan het snijden geweest. Maar......op die zaterdag was het af, alle foto's op maat! Hoera !Behalve de uitvergrotingen. De fotograaf waar M. de uitvergrotingen liet maken had per ongeluk de verkeerde foto's gebruikt en ik wilde eerst eens kijken welke foto's mooi bij het papier zouden passen. Zo'n dag is heerlijk. Je zit met zo'n kleine 80 vrouwen (ja, geen enkele man te bekennen) de hele dag te snijden, plakken, scheuren, knippen, kleuren enz. Heerlijk creatief bezig zijn. Wij hebben alleen de basis van 16 lay-outs gemaakt, want het tempo zat er goed in. Ik ben niet zo snel dus ik moest thuis toch nog wel het een en ander afmaken. Om 19.15 uur was ik thuis. Ik heb toen even wat gegeten en ben thuis om 20.00 uur weer begonnen tot een uur of 23.00 uur. Ik zat nog zo in de mood. M. trouwens ook. Later hoorde ik dat zij nog tot 01.30 uur thuis doorgewerkt had. De lunch was trouwens erg goed verzorgd. Dat kunnen ze bij Van der Valk wel. Naast veel brood ed. waren er ook warme gerechten, zoals bijvoorbeeld lasagne. Het was een geslaagd dagje uit. In de loop van de week zal ik wat foto's plaatsen van lay-outs die ik gemaakt heb.

Groetekes, Nicole

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Nicole,

Zojuist de goede vergroting in handen gekregen, dus...vanavond weer scrappen!

Groetjes,
Monique