zondag 13 juli 2008

Hypes !

Milan is van de hypes ! En dan vooral ik op het gebied van de Xbox 360, gameboys en de Wii, maar ook trampolines en skelters. Hij zou het allemaal wel willen hebben. Voor een tijd terug had hij het alleen maar over de Xbox 360. Als wij naar de verjaardag van neef Dennis gingen was hij niet achter de Xbox weg te slaan. Sinds hij vorig jaar bij het Zwarten Pieten spel van Kidsweek een spel voor de Wii gewonnen heeft heeft hij nergens anders meer over dan een Wii kopen. Helaas heeft hij niet van die ouders die bij elke kik van hem naar de winkel sprinten en het nieuwste van het nieuwste inslaan. Ook geeft sinterklaas in dit gezin geen grote cadeaus. Maar omdat moeders ook wel een Wii zou willen hebben wij met Milan en Igor de volgende afspraak gemaakt: Als zij in de schoolvakantie hun kamers nu eens flink opruimen en uitmesten dan komt er een Wii. Daar hadden ze wel oren naar. Dus op de eerste maandag, toen Albert en ik allebei op ons werk zaten, werd ik door Milan gebeld waar de vuilniszakken lagen. Zo, dacht ik, die zijn wat van plan. En ik moet zeggen toen ik thuis kwam zaten ze nog in de pyjama, maar hadden ze allebei wel een vuilniszak vol met troep. Maar nu komt het volgende: ondanks dat Milan heel blij is dat er een Wii komt heeft hij nu weer zijn zinnen gezet op de Nintendo DS Lite. Hij is niet meer te stuiten. Hij draait zijn spaarpot om en komt tot de conclusie dat hij de 150 euro nog niet bij elkaar heeft. Grr, dat is jammer. Gisteren zijn wij naar de verjaardag van H. geweest in Sittard. Haar dochter T. had voor de Communie een roze DS Lite gekregen en daar heeft Milan, ondanks dat-tie roze is de hele middag mee gespeeld. Het is wat als je 11 jaar bent !!
Groetekes, Nicole

1 opmerking:

Anoniem zei

En Milan zei nog wel van de roze Nintendo DS van Lois dat dit helemaal geen hippe kleur (voor een jongen) is.....zo zie je maar weer.
Regine