donderdag 10 juli 2008

Scrapmoment !

Soms doe ik maanden niet scrappen en dan begin ik weer eens en dan kan ik niet meer stoppen. Zo ook met dit boekje. Ik heb een tijd een abonnement gehad op een "pizzadoos" van www.piensatelier.nl en dan kreeg ik elke maand een doos vol met scrapspulletjes thuis. Dus op een gegeven moment besloot ik te gaan scrappen en toen heb ik een nog onaangebroken pizzadoos (volgens mij van februari 2007) gepakt en ik ben begonnen. Ik heb foto's gebruikt van het kinderfeestje van Igor uit 2004 toen hij 5 jaar werd. Het formaat is 15 x 30. Het idee van dit formaat heb ik van Moniek Jannink waar ik een online workshop volg. Ook in dit formaat.
Helaas ben ik nog niet zo handig met dit blog en krijg ik de foto's niet gedraaid en de foto's staan ook niet in de goede volgorde. Ik heb nog steeds ruzie om afbeeldingen op de juiste manier in mijn blog te krijgen.








Groetekes, Nicole

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw Nicole! Wat ziet het er weer leuk uit. Echt super!
Hier kriebelt het scrapvirus ook weer, maar ik heb het nog niet omgezet in daden. Maar .... dat komt wel weer.

Groetjes,
Monique (Bölke)

Anoniem zei

Moet ook weer gaan beginnen....
Gr. Regine

Anoniem zei

Ja, we moeten weer eens bij elkaar komen om te scrappen.