donderdag 16 oktober 2008

Phantasialand !

Herfstvakantie! Dus een dagje naar Phantasialand. We waren echt op tijd daar. Ik geloof om kwart 9 al. Het is ook maar een uurtje rijden. Ondanks dat het herfstvakantie was, was het er niet overvol. Natuurlijk het is toch dag van wachten, maar niet extreem. Alleen Milan en Joeri hebben toen ze de eerste keer in de "Black Mamba" gingen ongeveer 40 minuten moeten wachten. Ik had mijn fototoestel wel mee, maar eigenlijk heb ik alleen foto's in de Carroussel gemaakt. Ik dacht je kunt wel weer overal foto's van nemen in een karretje zus of een karretje zo, maar daar heb ik er al zoveel van. Maar op de Carroussel waren we een beetje gek aan het doen. Zo was Milan aan het paaldansen met de paal.
In de collage zit nog wel een foto van de "Black Mamba". Ik heb thuis gewoon een foto genomen van de foto die we daar gekocht hebben. Milan wilde zo graag die foto hebben dat we 'm gekocht hebben. Normaal gesproken doen we dat niet, want ze zijn niet goedkoop (6 euro). Ja, ik heb ook nog in de "Black Mamba" gezeten later op de dag (toen hoefden we maar een kwartiertje te wachten) en ik vond het heerlijk. Ik ben gek op achtbanen die heel vloeiend gaan en deze gaat zo soepel.
Verder is er nog een foto van de veel gebruikte plattegrond van Phantasialand. Dat is ook Milan z'n ding. Dat joch is helemaal gek op plattegronden (van bijvoorbeeld pretparken) maar ook kan hij uren kijken in de Atlas. Een wereldbol vindt hij ook geweldig. Je kunt ook wereldbol-zitzakken kopen, maar die zijn zo duur. Als ik ooit een grote prijs win dan koop ik er 1 voor hem.
Het was in iedergeval een heerlijk dagje uit. Ter afsluiting nog gedineerd (haha) bij Mc Donalds.

Groetekes, Nicole

Geen opmerkingen: