maandag 13 oktober 2008

Verliefd !!

Joeri is verliefd. Vlinders in zijn buik. En vanaf vorige week dinsdag heeft hij officieel verkering met R. Voor die dinsdag hebben ze ongelooflijk veel zitten sms-en over en weer. Trouwens na die dinsdag ook.

Ik zei nog dinsdag toen ze weg was, ja we hebben al kennis met haar gemaakt, is het nu voor het "echie". "ja, ik heb verkering gevraagd en ze zei ja". "Dus je was er 99% zeker van dat je geen blauwtje zou lopen?", zei ik. "99%?, nee ik was 100% zeker". Ze hadden elkaar natuurlijk via die sms-jes allang de liefde verklaard.

Ze is nu al een aantal keren bij ons geweest en Joeri is zo lief voor haar. Zo, hangt hij bijvoorbeeld haar jas op. Ik vind dat zo leuk. Trouwens die andere 2 jongens vinden het ook interessant. Igor zag dat ze kusten en kwam mij dat, ik stond te koken, in geuren en kleuren en een beetje giechelend vertellen. Igor is net 9 dus hij moet er nog helemaal niet aan denken om te zoenen met een meisje. Als je grote broer dat wel doet dan vind je dat wel erg "lachen".

Ik vind het heerlijk dat Joeri zo'n open kind is en heel veel verteld. Niet alles natuurlijk, maar een moeder hoeft ook niet alles te weten. Joeri is in iedergeval heel trots op zijn vriendin R.

Groetekes, Nicole

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik kreeg een SMS-je van Joeri. De tekst: kijk eens op het balkon, ik sta er met R. Wij, opa en oma, meteen naar het balkon, en daar stond Joeri met zijn vriendin. Ik(oma) riep: wat zijn jullie een mooi koppeltje. Daar hadden ze niets op te zeggen. Het liep al tegen zessen, etenstijd,dus gingen ze weer, hand in hand. Kleine kinderen worden groot.
Groetjes, mam