donderdag 9 oktober 2008

SUPERSTOER !!

Igor heeft gisteren op school een dierenproject gehad. Jos van een dierenwinkel uit Tegelen kwam met spinnen, muizen enz in de klas.
Igor heeft een vogelspin (Joeri zou ter plekke flauwvallen), een kakkerlak, een schorpioen, hagedissen (een babyhagedisje en de vader die net van rubber leek zei Igor) en muizen op zijn hand gehad. Drie muizen, waarvan er 1 door zijn mouw naar boven schoot en er bij zijn hals weer uitkwam. Daar schrok hij wel wat van. Voor de rest gaf hij er niets om. Ik moet er niet aan denken, maar ik vind Igor wel superstoer dat hij dat durfde.
Oja, hij heeft ook nog een slang om z'n nek gehad. "Geen wurgslang", zei hij, "dat was wel jammer". "Nou", zei ik, "Al de kleine kindernekjes, gelukkig maar dat het geen wurgslang was".
Hij was er tussen de middag wel helemaal vol van. Enkele kinderen in de klas waren toch wel bang geweest en eentje heeft er zelfs een beetje gehuild. Jammer, jammer dat er geen foto's gemaakt zijn.

Groetekes, Nicole

1 opmerking:

Anoniem zei

YEAH!!! Stoer neefje van me!
Ik had ook wel alles gedurfd, op die VOGELSPIN na hahaha.....
Groetjes, tante Regine